اصلاحات فایل


چگونه با تبلیغات فروشتان را افزایش دهید

بازاریابی و تبلیغات این روزها یک پای ثابت هر نوع کسب و کار به شمار می آید، بطوریکه برنامه ریزی ها و کارهای مدونی برای هر چه بهتر انجام شدن بازاریابی و تبلیغات صورت می گیرد در مقاله ای که پیش روی شماست، تلاش شده تا بهترین راهکارها برای تنظیم یک پیام تبلیغاتی و بازاریابی ارائه شده است که شما را در بهتر دیده شدن و جذب راحت تر مشتری کمک می کند

دانلود چگونه با تبلیغات فروشتان را افزایش دهید

چگونه با تبلیغات فروشتان را افزایش دهید
راهنمای تبلیغات و بازاریابی
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل pptx
حجم فایل 144 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 10

•بازاریابی و تبلیغات این روزها یک پای ثابت هر نوع کسب و کار به شمار می آید، بطوریکه برنامه ریزی ها و کارهای مدونی برای هر چه بهتر انجام شدن بازاریابی و تبلیغات صورت می گیرد. •در مقاله ای که پیش روی شماست، تلاش شده تا بهترین راهکارها برای تنظیم یک پیام تبلیغاتی و بازاریابی ارائه شده است که شما را در بهتر دیده شدن و جذب راحت تر مشتری کمک می کند:

دانلود چگونه با تبلیغات فروشتان را افزایش دهید


برچسب ها : چگونه با تبلیغات فروشتان را افزایش دهید ،
[ يکشنبه 27 اسفند 1402 ] [ 14:56 ] [ امین ] [3 بازدید]
دسته بندی فنی و حرفه ای
فرمت فایل pptx
حجم فایل 9083 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 80

دانلود پاورپوینت با موضوع دستگاه تراشکاری  و کاربرد آن در قالب پاورپوینت و قابل ویرایش در 80 اسلاید

•دستگاه تراش: lathe ماشین ابزاری است که برای تراشیدن و شکل دهی به قطعات چوبی و فلزی معمولاً دوار به کار می‌رود. به دلیل تولید اقتصادی با دقت بالا و کیفیت دستگاه تراش را در فرمها و شکلهای مختلفی میسازند اکثر قطعات ماشین الات دارای مقاطع دایره‌ای بوده و قابل تولید با ماشین تراش می‌باشند و از طرفی به منظور ارزان بودن و سرعت بالای تراشکاری نسبت به سایر روش‌ها استفاده از ماشین تراش یک روش معمول و پر استفاده در صنعت می‌باشد
•دستگاه تراش: lathe ماشین ابزاری است که برای تراشیدن و شکل دهی به قطعات چوبی و فلزی معمولاً دوار به کار می‌رود. به دلیل تولید اقتصادی با دقت بالا و کیفیت دستگاه تراش را در فرمها و شکلهای مختلفی میسازند اکثر قطعات ماشین الات دارای مقاطع دایره‌ای بوده و قابل تولید با ماشین تراش می‌باشند و از طرفی به منظور ارزان بودن و سرعت بالای تراشکاری نسبت به سایر روش‌ها استفاده از ماشین تراش یک روش معمول و پر استفاده در صنعت می‌باشد
اساس ماشینهای تراش
•بطور کلی اصول اساسی ماشینهای تراش بر مبنای عمل فلز تراش پایه گذاری شده‌است و نیز عمل فلز تراشی با ماشینهای تراش سبب برداشت براده توسط لبه برش دنده و حرکت براده‌ها در طول سطح براده رنده می‌باشد. در تمام عملیات فلز تراشی مانند تراشکاری، سوراخکاری، فرزکاری و یا اره کاری براده تولید خواهد شد. در این حالت نیرویی برابر بیست تن بر اینچ مربع وارد می‌شود، که این مقدار نیروی زیاد باعث کشش و تغییر فرم فلز و میز ایجاد حرارت می‌شود و حرکت براده در طول سطح برش سبب اصطکاک شده و این مقدار اصطکاک در لبه برش رنده تولید حرارت می‌کند، که این خود یک عامل مهم در هنگام براده برداری است.

 

•اصلی ماشین تراش و وظیفه هریک:
•1-ریل (میز) ماشین
•2-دستگاه یاطاقان محور اصلی (دستگاه جعبه دنده سرعت محور اصلی)
•3-دستگاه مرغک
•4- دستگاه حامل سو پرت
•5- جعبه دنده بار
•6- الکتروموتور
•اجزاء

دانلود پاورپوینت دستگاه تراشکاری و کاربرد آن، 80 اسلاید،powerpoint

پاورپوینت دستگاه تراشکاری و کاربرد آن، 80 اسلاید،powerpoint

دانلود پاورپوینت با موضوع دستگاه تراشکاری و کاربرد آن در قالب پاورپوینت و قابل ویرایش در 80 اسلاید

دانلود پاورپوینت دستگاه تراشکاری و کاربرد آن، 80 اسلاید،powerpoint

دستگاه تراشکاری و کاربرد آن
تراشکاری
دستگاه تراش Turning
تراشکاری اتوماتیک


برچسب ها : پاورپوینت دستگاه تراشکاری و کاربرد آن، 80 اسلاید،powerpoint ،
[ جمعه 25 اسفند 1402 ] [ 17:33 ] [ امین ] [2 بازدید]

در وب سایت آی نوتی ثبت نام کنید


برای استفاده از خدمات نرم افزاری آی نوتی کافیست به صورت رایگان در سایت آی نوتی ثبت نام کنید. چنانچه کد معرف دارید حتما در زمان تکمیل فرم ثبت نام، وارد نمایید. با دریافت مشاوره تخصصی از کارشناسان فروش آی نوتی از خدمات نرم افزاری آی نوتی به بهترین نحو استفاده کنید.


ثبت نام



برچسب ها : در وب سایت آی نوتی ثبت نام کنید ،
[ يکشنبه 20 اسفند 1402 ] [ 15:04 ] [ امین ] [3 بازدید]
[ يکشنبه 13 اسفند 1402 ] [ 14:44 ] [ امین ] [2 بازدید]

برچسب ها : پاورپوینت مبانی تجارت الکترونیک (برون سپاری) ، http://filestoon.filenab.com/subproduct-106112-2192-%D9%BE%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%BE%D9%88%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%85%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9-%D8%A8%D8%B1%D9%88%D9%86-%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DB%8C ،
[ شنبه 12 اسفند 1402 ] [ 22:29 ] [ امین ] [3 بازدید]

مکمل چاقی جی فست اکستریم جعبه ای 30 عددی

قرص پاپایا papaya یا پاپایا اسلیم

پودر چاقی بومبا افزایش وزن


برچسب ها : مکمل چاقی جی فست اکستریم جعبه ای 30 عددی قرص پاپایا papaya یا پاپایا اسلیم پودر چاقی بومبا افزایش وزن اسپری چربی زدای قوی نانوسان نانو 8 کد 1468 ام پی تری پلیر پرندگان خشمگین Angry Birds قرص مگارنج مناسب برای افزایش وزن و پر شدن صورت خرید قهوه فوری موکا دکتر بیز با قارچ گانودرما 20 عدد ساشه کد1448 یک بسته قرص مگارنج مناسب برای افزایش وزن و پر شدن صورت پودر افزایش وزن جینسینگ 300 گرمی قرص گین آپ Gain up کل بدن و صورت 60 عددی اصلی قرص افزایش وزن مگاویت جعبه ایی 60 عددی قرص کینگ فت King fat افزایش وزن 60 عددی کاهش وزن gc شصت تایی ساعت هوشمند هیوامی Rock ساعت هوشمند هیوامی ChroniQ ساعت هوشمند هیوامی Mars Sport ساعت هوشمند هیوامی مدل Mars H505 ساعت هوشمند هیوامی Camp عسل گون 2 کیلویی صاف عسل گون 500 گرمی صاف عسل ممتاز 500 گرمی صاف عسل ممتاز 1 کیلویی صاف مکمل چاقی ج ،
[ جمعه 11 اسفند 1402 ] [ 19:24 ] [ امین ] [2 بازدید]

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای افسردگی

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای افسردگی در 59 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش


مشخصات فایل
تعداد صفحات59
حجم82 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپکیج های درمانی روانشناسی

توضیحات کامل

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای افسردگی در 59 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش

 

توضیحات ابتدائی

آماده شده در 6 جلسه درمانی

بصورت آموزش گروهی و فردی و دارای توضیحات کامل هر جلسه

59 صفحه ورد (58 صفحه مطلب و 1 صفحه منابع)

قابل ویرایش با فونت B lotus سایز 14 و فاصله خطوط 1.5

دارای رفرنس معتبر و به شیوه APA

 

توجه : متن جلسات داخل فایل دقیقا به همین شکلی است که در توضیحات پایین آمده است. چنانچه اینجا شرح خاصی برای جلسه نمیبینید، داخل فایل نیز به همین صورت است. چنانچه شرح جلسه اینجا آورده شده باشد، یعنی فایل دریافتی نیز حاوی شرح جلسات است.

 

فهرست مطالب


جلسه اول - ایجاد ارتباط و آموزش بیمار

جلسه دوم - فعال سازی بیمار

جلسه سوم - بازسازی شناختی (۱)

جلسه چهارم- بازسازی شناختی (۲)

جلسه پنجم - حل مساله

جلسه ششم پیشگیری از عود

کاربرگ فعال سازی رفتار

کاربرگ جدول فعالیت های روزانه

کاربرگ سوالاتی برای به چالش کشیدن افکار منفی

کاربرگ ثبت افکار

کار برگ به چالش کشیدن افکار منفی

کار برگ حل مساله

کار برگ پیشگیری از عود

کار برگ مدیریت بحران

برگه اطلاعات پیشگیری از عود

منبع

 

نمونه ای از جلسات که در این پروتکل وجود دارد

جلسه اول - ایجاد ارتباط و آموزش بیمار

اهداف جلسه:

1- برقراری ارتباط درمانی

۲. ارزیابی شدت افسردگی

3. آموزش بیمار در مورد ماهیت افسردگی و درمان های موجود

۴. توصیف درمان و قرداد درمانی

وسایل مورد نیاز:

1- راهنمای مداخله مختصر برای افسردگی

۲. تست افسردگی بک

مروری بر جلسه

جلسه مقدماتی اختصاص به ایجاد ارتباط درمانی، ارزیابی و آموزش بیمار و توضیح درمان و قراداد درمانی دارد. مراجعه به مرکز درمان، قدم بزرگی است که مراجع برای بهبود برداشته و شما باید هر کار ممکن را برای ایجاد ارتباط درمانی و تسهیل ادامه درمان انجام دهید. بنابر این تمرکز جلسه باید روی برقراری این ارتباط و نیز ارائه اطلاعات ضروری در مورد افسردگی باشد.


    ایجاد ارتباط درمانی

یکی از عوامل موثر در موفقیت درمان به ارتباط درمانگر با مراجع برمی گردد. ایجاد چنین ارتباطی یک حادثه نیست بلکه فرایندی است که قاعدتا از اولین جلسه آشنایی بیمار با درمانگر شروع می شود. گوش دادن، همدلی و درک موقعیت زندگی بیمار از نگاه وی و قضاوتی نبودن در ایجاد چنین ارتباطی نقش اساسی را ایفا می کند. در واقع شما باید از تمامی مهارت های مشاورهای خود بویژه همدلی، ایجاد امید، پذیرش غیرقضاوتی و انعطاف پذیری برای ایجاد چنین ارتباطی استفاده کنید. جلسه اول ممکن است برای بسیاری از مراجعان، اولین تجربه درمانی آن ها باشد و احساس دوگانه ای در مورد درمان داشته باشند. در هر حال، جلسه اولیه یکی از مهمترین بخش های فرایند درمانی است و می تواند نقش مهمی در ادامه درمان داشته باشد. برخی افراد هم ممکن است در گذشته تجربه های ناخوشایندی داشته باشند. شما باید به این احساسات توجه داشته و هر کاری را که می توانید انجام دهید تا اولین جلسه، تجربه مثبتی برای مراجع باشد.

برای این منظور می توانید پس از معرفی خود، در مورد تصمیم بیمار برای آمدن به جلسه درمان بازخورد مثبت بدهید: " من... هستم و امیدوارم بتوانم به شما برای حل مشکلاتی که به خاطر آن به این مرکز آمدید، کمک کنم. فکر می کنم بهتر است جلسه را با این سوال شروع کنیم که چی شد که به اینجا آمديد؟ " " خوشحالم که تصمیم گرفتید به اینجا بیاید، تصمیم گیری و آمدن به جلسات درمان وقتی افسرده هستیم ممکن است کار سختی باشد و شما با این کار، یک قدم بزرگ را به سوی بهبودی برداشته اید ".

۲. ارزیابی مشکل و شدت آن

در ادامه، پس از اشاره به منبع و دلیل ارجاع، توضیح دهید برای اینکه بهتر متوجه مشکلات بیمار شوید، ترجیح می دهید مشکل بیمار را از زبان خود وی بشنوید. این کار به شما فرصت می دهد که متوجه شوید بیمار چه نگاهی به بیماری خود دارد و علاوه براین می توانید اطلاعات مهمی را که در پرونده ارجاع ثبت نشده است، به دست آورید. البته مراقب باشید تاکید شما باید روی برقراری ارتباط و فهم بیمار باشد و با پرسیدن سوالات زیاد احساس مورد بازجویی قرار گرفتن را در بیمار ایجاد نکنید. برای این منظور تا جای ممکن از سوالات باز استفاده کنید و سوال در مورد حوزه های خصوصی برای مثال روابط جنسی یا مصرف مواد را به بعد موکول کنید. در ادامه، تست افسردگی بک را به بیمار بدهید و طبق دستور العمل از وی بخواهید تا به سوالات پاسخ دهد (پیوست را مشاهده کنید). تاکید کنید هدف از اجرای این آزمون آن است که بتوانید در انتهای کار میزان موفقیت درمان و رسیدن به اهداف درمانی را ارزیابی کنید.

٣. آموزش بیمار

آموزش بیمار در مورد ماهیت افسردگی و درمان های موجود بخش مهمی از مداخلات روانی اجتماعی برای هر بیماری است. این آموزش به بیمار کمک می کند تا علائم بیماری را به عنوان یک بخشی از بیماری ببیند که می تواند در مورد آن کاری انجام دهد. چنین نگرشی از یک طرف باعث می شود که علائم افسردگی را ناشی از ضعف یا نقص شخصیتی و یا تنبلی نبیند و از طرف دیگر نسبت به درمان آن امیدوار شود. امیدواری نسبت به درمان بویژه در افسردگی که احساس ناامیدی و درماندگی بخشی از تابلوی بالینی این بیماری است در ماندگاری در درمان و تبعیت درمانی نقش مهمی بازی می کند. مواردی که باید در آموزش روان شناختی بیمار مورد تاکید قرار گیرد در زیر آمده است:

توصیف علائم و نشانه های افسردگی و تفاوت آن با غمگینی برای بیمار توضیح دهید که همه ما مواقعی با یا بدون دلیل غمگین می شویم و ممکن است حوصله دیگران و یا انجام کارهای معمول خود را نداشته باشیم. معمولا این علائم خفیف بوده و موقتی و زودگذر است و بعد از چند روز از بین می رود. این احساس افسردگی است که با بیماری افسردگی فرق دارد.

 

چرا اعتماد به ما ؟

وبسایتی که هم اکنون در آن قرار دارید زیر مجموعه سایت آفمَس به نشانی (ofmas.ir) می باشد و شما را به فروشگاه فایل آفمَس برای خرید انتقال می دهد. فروشگاه آفمَس دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که در صفحه اصلی این سایت قابل مشاهده است .


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب ها : پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای افسردگی ،
[ شنبه 9 ارديبهشت 1402 ] [ 20:37 ] [ امین ] [35 بازدید]

پاورپوینت فصل هشتم درس ارزشیابی عملکرد دولت و حکومت با عنوان دیدگاه ها و مدلهای ارزشیابی

دانلود پاورپوینت فصل هشتم درس ارزشیابی عملکرد دولت و حکومت با عنوان دیدگاه ها و مدلهای ارزشیابی


مشخصات فایل
تعداد صفحات32
حجم401 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیعلوم سیاسی

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت فصل هشتم درس ارزشیابی عملکرد دولت و حکومت با عنوان دیدگاه ها و مدلهای ارزشیابی جهت رشته علوم سیاسی در قالب 32 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

مدلها برای ساده سازی و فهم روابط پیچیده بسیار کارآمد جلوه می کنند اما به نظر می رسد جامعه ی انسانی به تدریج به قدرت فهم و مهار پیچیدگی دست می یابد.مدلهای آینده کارکردی نخواهد داشت مگر اینکه در کارکرد جدیدی جلوه کنند؛ کارکردی اثر بخش، کارآمد و هویت پرداز.مدلهای امروز برای آینده طراحی می شوند و مدلهای فردا برای پس فردا.

 

 

 

فهرست مطالب
مدلهای آینده 
مدلسازی برای اصلاح عملکرد
نمودار رو به رو به صورت خلاصه ارزشیابی زمینه، ورودی، فراگرد و محصول را نشان میدهد
نمودار زیر ضرورت امتیازدهی متوازن از چهار منظر متفاوت برای ارزیابی عملکرد


 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب ها : پاورپوینت فصل هشتم درس ارزشیابی عملکرد دولت و حکومت با عنوان دیدگاه ها و مدلهای ارزشیابی ،
[ جمعه 1 ارديبهشت 1402 ] [ 13:20 ] [ امین ] [20 بازدید]

تفسیر تست هوش ریون بزرگسالان - نمونه آزمون ریون (دو نمونه)

دو نمونه تفسیر آزمون ریون بزرگسالان نمونه تفسیر تست ریون

دانلود تفسیر تست هوش ریون بزرگسالان - نمونه آزمون ریون (دو نمونه)

نمونه تست ریون
نمونه آزمون ریون
نمونه تفسیر تست ریون
نمونه گزارش آزمون ریون
نمونه تفسیر آزمون ریون
نمونه تست هوش ریون
تفسیر تست ریون بزرگسالان
تفسیر آزمون ریون بزرگسالان
تفسیر تست هوش ریون بزرگسالان
دانلود تست هوش ریون بزرگسالان pdf
تست هوش ریون بزرگسالان pdf با جواب
جواب تست هوش ریون 60 سوالی
پاسخنامه تست هوش ریون بزرگسالان
جدول نمره
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 1135 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 12

تعداد صفحات: 12 (دو نمونه)

نوع فایل:   WORD 

 

+ فایل هدیه:

راهنمای آزمون ماتریس های پیشرونده ریون (9 صفحه word)

 

فهرست مطالب:

پاسخنامه آزمودنی

کلید نمره گذاری ریون 

تفسیر نتایج

 

بخشی از متن فایل:

نمونه اول

آزمودنی 44  سوال از 60 سوال را در مدت زمان 35 دقیقه درست پاسخ داده است. 

طبق جدول 2 (معادل های هوش بهر برای نمره های خام در سنین مختلف) در محل تلاقی نمره خام 44 و سن 11 سال، هوشبهر 124 مشاهده می شود، بنابراین ضریب هوشی آزمودنی 124 است.

با توجه به جدول 3 (رتبه درصدی هر یک از نمره های معادل هوش بهر)، آزمودنی در رتبه درصدی ........

 

نمونه دوم:

آزمودنی در طول آزمون حالت نرمال داشت، به سوالات با سرعت مناسبی پاسخ می داد، ارتباط چشمی خوبی داشت و اضطراب نداشت.

آزمودنی 45  سوال از 60 سوال را در مدت زمان 33 دقیقه درست پاسخ داده است.

طبق جدول 2 (معادل های هوش بهر برای نمره های خام در سنین مختلف) در محل تلاقی نمره خام 45 و سن 17 سال، هوشبهر 108 مشاهده می شود، بنابراین ضریب هوشی آزمودنی 108 است.

با توجه به جدول 3 (رتبه درصدی هر یک از نمره های معادل هوش بهر)، آزمودنی در رتبه درصدی ............

 

دانلود تفسیر تست هوش ریون بزرگسالان - نمونه آزمون ریون (دو نمونه)


برچسب ها : تفسیر تست هوش ریون بزرگسالان - ،
[ جمعه 25 فروردين 1402 ] [ 10:11 ] [ امین ] [18 بازدید]

دانلود مجموعه بروشور اعتیاد و آسیب های اجتماعی

دانلود مجموعه بروشور اعتیاد و آسیب های اجتماعی

دانلود دانلود مجموعه بروشور اعتیاد و آسیب های اجتماعی

دانلود
 مجموعه
 بروشور
 اعتیاد 
 آسیب های 
اجتماعی
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 1379 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 50

 شامل 14 بروشور به صورت آماده و با فرمت ورد و قابل ویرایش و بسیار آموزنده می باشد که قابل استفاده در سازمان ها و نهاد های اجتماعی مانند بهزیستی مراکز مشاوره دفاتر خدمات کامپیوتری و کافی نت ها و ... می باشد.

دانلود دانلود مجموعه بروشور اعتیاد و آسیب های اجتماعی


برچسب ها : دانلود مجموعه بروشور اعتیاد و آسیب های اجتماعی ،
[ جمعه 18 فروردين 1402 ] [ 11:01 ] [ امین ] [26 بازدید]
.: Weblog Themes By pichak :.

درباره وبلاگ

تهیه و توزیع فایلهای دانلودی در اصلاحات فایل مهیاست تا براحتی دانشجویان و دانش پژوهان از آن استفاده نمایند
آرشيو مطالب
آمار سایت
افراد آنلاین : 1
بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 9
هفته گذشته : 52
ماه گذشته : 397
سال گذشته : 976
کل بازدید : 5892
کل مطالب : 114
نظرات : 0
امکانات وب
بستن تبلیغات [x]